Zegarki LORUS,TIMBERLAND,GUESS,LACOSTE, SEIKO,GROVANA,ATLANTIC,PULSAR gwarancja 2 lata
SERWIS CENTRALNY Zibi Techno Sp. z o.o.
ul. Chodakowska 10
96-500 Sochaczew
Lista autoryzowanych punktów serwisowych: www.zibi.pl
Dokumenty wymagane do złożenia reklamacji na produkt:
-karta gwarancyjna
-dowód zakupu
Zegarki CASIO gwarancja 3+3
SERWIS CENTRALNY Zibi Techno Sp. z o.o.
ul. Chodakowska 10
96-500 Sochaczew
tel. 46 862 01 25
lista autoryzowanych punktów serwisowych: www.zibi.pl Przedłużenie gwarancji na zegarki Casio do 6 lat Kupując dowolny zegarek firmy Casio masz możliwość przedłużenia standardowej gwarancji 3-letniej na okres 6 lat. Gwarancja zostaje przedłużona na warunkach określonych w gwaranacji 3-letniej pod warunkiem dokonania wpłaty na konto dystrybutora w ciągu 30 dni od daty zakupu. Opłata wynosi: 20 zł dla zegarków w cenie detalicznej do 1000 zł 40 zł dla zegarków w cenie detalicznej powyżej 1000 zł Wpłaty należy dokonać na rachunek dystrybutora: Zibi Techno Sp. z o.o.ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew Nr konta: 80 1240 1053 1111 0010 1016 2362 PeKaO S.A IV o.w Warszawie W tytule wpłaty należy podać: model zegarka oraz datę zakupu. Po dokonaniu wpłaty należy zachować/wydrukować jej potwierdzenie, gdyż do wykonania usług gwarancyjnych wymagane są potwierdzenie wpłaty oraz gwarancja podstawowa.
Zegarki TIMEX- gwarancje 2 lata
Zegarki VERSUS VERSACE,TED BAKER,NAUTICA,adidas Originals -Gwarancja 2 lata
Serwis Centralny Timex
Kopernik Office Buildings
Al. Jerozolimskie 172
02-486 Warszawa
tel.: (22) 290-49-04
e-mail: serwis@timex.pl
W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej produkt można odesłać bezpośrednio do centrum serwisowego Timex. Prosimy o przesłanie w paczce: kompletnego reklamowanego produktu; wypełnionej karty gwarancyjnej z pieczątką punktu sprzedaży; dokładnego opisu uszkodzenia, okoliczności powstania wady, itp. adresu, na który zegarek ma zostać odesłany; numeru telefonu; adresu e-mail W razie potrzeby skontktować się z punktem sprzedaży
Zegarki ADRIATICA,PIERRE RICAUD - gwarancja 2 lata
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY ALKOR SP. Z O.O.
UL.SŁOWIAŃSKA 4
48-300 NYSA
e-mail:serwisalkor@alkor-watch.pl
Zegarki ANNE KLEIN gwarancja 2 lata
NOBLEA Sp. z o.o
ul. Serwituty 23/218
02-233 Warszawa
Należy przygotować: 1.Uszkodzony zegarek
2.Opis uszkodzenia i żądanie reklamującego
3.Kartę gwarancyjną z dowodem zakupu
4.Dane klienta (adres,nr,telefonu,ew.e-mail)