Prince Sklep
Lista autoryzowanych serwisów producentów

Zegarki LORUS,TIMBERLAND,GUESS,LACOSTE, SEIKO,GROVANA,ATLANTIC,PULSAR gwarancja 2 lata

SERWIS CENTRALNY Zibi Techno Sp. z o.o.

ul. Chodakowska 10

96-500 Sochaczew

Lista autoryzowanych punktów serwisowych: www.zibi.pl

Dokumenty wymagane do złożenia reklamacji na produkt:
-karta gwarancyjna
-dowód zakupu

Zegarki CASIO gwarancja 3+3

SERWIS CENTRALNY Zibi Techno Sp. z o.o.

ul. Chodakowska 10

96-500 Sochaczew

tel. 46 862 01 25

lista autoryzowanych punktów serwisowych: www.zibi.pl Przedłużenie gwarancji na zegarki Casio do 6 lat Kupując dowolny zegarek firmy Casio masz możliwość przedłużenia standardowej gwarancji 3-letniej na okres 6 lat. Gwarancja zostaje przedłużona na warunkach określonych w gwaranacji 3-letniej pod warunkiem dokonania wpłaty na konto dystrybutora w ciągu 30 dni od daty zakupu. Opłata wynosi: 20 zł dla zegarków w cenie detalicznej do 1000 zł 40 zł dla zegarków w cenie detalicznej powyżej 1000 zł Wpłaty należy dokonać na rachunek dystrybutora: Zibi Techno Sp. z o.o.ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew Nr konta: 80 1240 1053 1111 0010 1016 2362 PeKaO S.A IV o.w Warszawie W tytule wpłaty należy podać: model zegarka oraz datę zakupu. Po dokonaniu wpłaty należy zachować/wydrukować jej potwierdzenie, gdyż do wykonania usług gwarancyjnych wymagane są potwierdzenie wpłaty oraz gwarancja podstawowa.

Zegarki TIMEX- gwarancje 2 lata

Zegarki VERSUS VERSACE,TED BAKER,NAUTICA,adidas Originals -Gwarancja 2 lata

Serwis Centralny Timex

Kopernik Office Buildings

Al. Jerozolimskie 172

02-486 Warszawa

tel.: (22) 290-49-04

e-mail: serwis@timex.pl

W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej produkt można odesłać bezpośrednio do centrum serwisowego Timex. Prosimy o przesłanie w paczce: kompletnego reklamowanego produktu; wypełnionej karty gwarancyjnej z pieczątką punktu sprzedaży; dokładnego opisu uszkodzenia, okoliczności powstania wady, itp. adresu, na który zegarek ma zostać odesłany; numeru telefonu; adresu e-mail W razie potrzeby skontktować się z punktem sprzedaży

Zegarki ADRIATICA,PIERRE RICAUD - gwarancja 2 lata

CENTRALNY PUNKT SERWISOWY ALKOR SP. Z O.O.

UL.SŁOWIAŃSKA 4

48-300 NYSA

e-mail:serwisalkor@alkor-watch.pl

Zegarki ANNE KLEIN gwarancja 2 lata

NOBLEA Sp. z o.o

ul. Serwituty 23/218

02-233 Warszawa

Należy przygotować: 1.Uszkodzony zegarek
2.Opis uszkodzenia i żądanie reklamującego
3.Kartę gwarancyjną z dowodem zakupu
4.Dane klienta (adres,nr,telefonu,ew.e-mail)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium